Lana mindennapjai

A hétköznapok. Nem csak BDSM van a világon :-).

Utolsó kommentek

  • Lana_: @rajnaizsolo: Kant, és szétpuskáztam magam, sikerült:) (2011.04.27. 00:04) filozófia jajj
  • rajnaizsolo: És sikerült a vizsga? Milyen témakörből volt? Melyik kor? Mely filozófusok? (2011.04.15. 07:58) filozófia jajj
  • KinkySM: www.youtube.com/watch?v=Y37jPKQTUaE (2010.05.03. 19:57) bhéDÉh
  • Lana_: @MiniMe83: :-D (2010.05.01. 09:07) i love 'n it
  • KinkySM: www.youtube.com/watch?v=yY7w1QKRHkU&feature=related (2010.04.30. 20:42) i love 'n it
  • Utolsó 20

navégre

2010.04.13. 22:05 | Lana_ | 2 komment

Levizsgáztam:-) Yess.

Ennek örülök.

Azt hiszem sikerült kiválasztanom az egyetlen olyan sulit ami baromi nehéz :-D.

Műkörmös, pedikűrös, manikűrös lettem. Ráadásul jó műkörmös, aki szép körmöket csinál, már most :-).

No, halasztás után folyt köv. a fősuli szeptembertől.

 

Sok minden történt az utóbbi pár napban.

Próbáltam vizsga után pihenni, nem sok sikerrel.

Próbálok készülni a következő fotózásomra, ami hétvégén lesz. Szerencsére az edzést nem hanyagoltam el tehát nem lesz baj, bár akkora lenövésem van mint a Bazilika, szerdán fodrász :-).

Közben persze moderálgattam is egy oldalon, volt némi balé is. Ez fura. Valamiért félévente balhé van. Amikor kezd unalmassá válni az élet, akkor jön valami, amiből orbitális egymásra üvöltözés kerekedik. Szuper......

Fáradt vagyok, és el kellene mennem kb. 20 napra egy tengerpartra, na akkor pihennék.

A melóhelyemen is gáz van, költözködünk, pszáf ellenőrzést kaptunk, stb. Tökjó..

Szóval a baj csőstül jön.

Kolleganőim változatlanul utálnak, és még mindig fanatikusan edzek. Már a pszichiátrián lennék e nélkül. Ajánlom mindenkinek. Jobb, mint a cigi.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miisvan.blog.hu/api/trackback/id/tr31919182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KinkySM 2010.04.27. 10:05:29

Gratulálok!
A műköröm, az nagy kedvencem a munkahelyemen, majd egyszercsak megírom a blogon, hogy mire gondolok. Bár attól tartok ilyen hímsoviniszta hozzáállásról van szó, ami meg lehet hogy igaz is.

Lana_ 2010.04.27. 22:36:42

Kíváncsi vagyok:-D

Tökjó lenne kis korbácsot festeni pl. műkörömre, már tervezem:-D
süti beállítások módosítása