Lana mindennapjai

A hétköznapok. Nem csak BDSM van a világon :-).

Utolsó kommentek

  • Lana_: @rajnaizsolo: Kant, és szétpuskáztam magam, sikerült:) (2011.04.27. 00:04) filozófia jajj
  • rajnaizsolo: És sikerült a vizsga? Milyen témakörből volt? Melyik kor? Mely filozófusok? (2011.04.15. 07:58) filozófia jajj
  • KinkySM: www.youtube.com/watch?v=Y37jPKQTUaE (2010.05.03. 19:57) bhéDÉh
  • Lana_: @MiniMe83: :-D (2010.05.01. 09:07) i love 'n it
  • KinkySM: www.youtube.com/watch?v=yY7w1QKRHkU&feature=related (2010.04.30. 20:42) i love 'n it
  • Utolsó 20

grrr

2009.07.07. 20:53 | Lana_ | 3 komment

Hááát....ma kicsit nyűg vagyok.

Talán az idő teszi, nem tudom. Még edzeni sem volt kedvem. Ez tragédia.

Pedig múlt héten egy szép nagy tó partján süttettem a popóm.

 

A fene a jó dolgom :-D.

 

Mehetnék Balcsira is ha szép idő lesz a hétvégén …de így?...De most komolyan, milyen idő már ez? Grrrr. Most morcogok.

 

Kicsit Pestből is elegem van. Teljesen más volt vidéken ez a pár nap. Nem voltam depis, nem köhögtem, az allergiám sem jött elő. Kinyitottam az ablakot és csend volt. Kimentem a kertbe, a hintaágyba és elvoltam. Kutyáztam, pihiztem. Teljesen nyugodt voltam.

Itt kinyitom az ablakot, és a saját szavamat nem hallom. Büdös van. Előjött az asztmám. És hasonlók.

Ma jöttem rá hogy az lesz a végcél, hogy egy szép kis házikóban éljek minél előbb. Ha gondolok egyet, kifeküdhetek a kertbe és mondjuk ott tanulhatok....hm......

Most három dolog következik: levizsgázom fitnessből, elvégzek egy műkörmös tanfolyást, valamint beiratkozom egy német nyelvtanfolyamra.

Külföldbe is gondolkodom, de messzire nem mennék nagyon, így németeket céloztam meg. Még meglátom hogyan tovább.

Szóval Lana grrr.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miisvan.blog.hu/api/trackback/id/tr201216550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KinkySM 2009.07.08. 00:24:37

Pedig azért így olvasva nincs is olyan rossz dolgod.. :), Az időjárás viszont tényleg követhetetlen, ha hűvös van zuhog, ha nem zuhog, akkor hőség van, de csak azért hogy a felszáradó tócsák helyén legyen hely az újabb esőcseppeknek, és a pára közben ne hagyjon helyet az izzadságcseppeknek a levegőben.
Budapest pedig egy élhetetlen város, másfél év alatt megtanultam...

Lana_ 2009.07.08. 20:55:19

@MiniMe83: Én mióta az eszemet tudom itt élek. Viszont bármikor elköltöznék vidékre. Tragédia hogy mennyire nehéz vidéken munkát találni. A műkörmözést is azért találtam ki, talán elleszek vele mert van rá igény :-).

KinkySM 2009.07.08. 21:32:51

Látom, komolyan zavar a dolog, az viszont tényleg megkeserítheti a mindennapjaid...
Itt a Dél-Alföldön sincs sajnos elég munkahely, de ha költöznél, gondolom nem ez lenne a célállomás, viszont máshonnan sem hallok túl sok biztatót... ebben az egyben Budapest sajnos tényleg alternatíva nélküli...

Írtad, hogy kimennél Németországba is akár, ismerek pár embert, aki hasonlóan gondolkodott, de eddig előbb vagy utóbb MINDENKI visszajött. Mint ahogy visszajött Spanyolországból, Svájcból és még biztosan sorolhatnám. Van aki leélt kint pár évet, félre is tett talán, de végül visszajött ;).

Mondjuk én nem vagyok az a világjáró típus, és még rengeteg minden ideköt, ebbe az országba... És nézzük csak: például vinned kellene magyar billentyűzetet magaddal... így mégiscsak macerás, nem :)?
süti beállítások módosítása